Koleksi Contoh Soalan Peperisaan KSSR. Download KSSR Exam Paper di Bank Soalan KSSR ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2010

PENDIDIKAN


copyright@ 2013 SKBUKIT MUNDOK| Semua Hak Dilindungi | Designed for SKBM (RBH). Powered by Blogger.

Wednesday, March 2, 2011

ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2010


Disampaikan oleh Tuan Guru Besar
En Rahiman b Muhamed

SK BUKIT MUNDOK,2 Mac 2011 Rabu. Guru-guru diberi memo untuk diadakan taklimat ringkas oleh Guru Besar tengahari tadi. Dalam taklimat itu Guru Besar En Rahiman b Muhamed telah menyampaikan kepada guru-guru SKBM surat kelulusan pergerakan gaji dari Pejabat Pelajaran Daerah Setiu. Beliau juga menyampaikan surat Penghargaan Perkhidmatan Cemerlang 2010 kepada YM Raja Khairuddin b Raja Majid. Beliau mengucapkan tahniah dan berharap agar tahun akan datang SKBM berikan kuota dua orang untuk menerima anugerah tersebut.
YM Raja Khairuddin yang ditemui berkata, "saya bersyukur kepada Allah atas anugerah yang telah diterima ini, dan mengucapkan berbayak-banyak terima kasih kepada rakan sekerja yang telah banyak membantu dan kepada mantan Guru Besar SKBM En Sulaiman b Saian yang telah banyak memberi tunjuk ajar sepanjang beliau berada di sekolah ini. Beliau juga berharap rakan-rakan guru dan guru besar En Rahiman b Muhamed dapat memberikan teguran dan tunjuk ajar agar beliau dapat meningkatkan lagi perhidmatannya pada masa akan datang.

Contest SEO Eridy

2 Maklumbalas:

Anonymous said...

Tahniah kepada saudara, dan syukur dgn rezki kurniaan dari-Nya

SKBM said...

Alhamdulillah dan terima kasih..

:: SERTAI KAMI ::

Sekolah Kebangsaan Bukit Mundok
21500 Setiu, Terengganu.
Tel : 09-8240926
Fax: 09-8240450
Email: tba6074_skbm@yahoo.com.my
Paparan terbaik 1024x768
ILMU AMAL JAYA

Copyright © 2013 SK BUKIT MUNDOK. Designed for rozbh07

 
Hootoh Blog Hotooh Blog Entri Panas Tengkorak Harimau Blog Sapa Ceoh Pseudosupra Raimi Syazwan Blog Ilham Minda